W sklepie oldwatches znajdziesz zegarki używane, zegarki do naprawy lub zegarki na części. Stawiamy na zegarki kolekcjonerskie takich marek jak Rado, HMT, Wittnauer, Timex, Roamer czy Leuba. Znajdziesz tu także zegarki typu "jump - gazomierz", stare zegarki elektroniczne LCD, wojskowe czy też typu red led.

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: oldwatches@oldwatches.pl. Postaramy się rozwiązać problem w najkorzystniejszy sposób dla Klienta.

Zegarki oraz inne produkty sprzedawane jako nowe posiadają - 1 rok gwarancji na wady tkwiące w wyrobie.

Nie dotyczy ona uszkodzeń wynikających z codziennego użytkowania.

Np. nie podlega gwarancji zarysowanie szkiełka, koperty czy zużycie paska zegarka. Także nie dotyczy to zużytej baterii zegarka.

Zegarki oraz inne produkty sprzedawane jako używane posiadają - 30 dni gwarancji.

Zegarki oraz inne produkty sprzedawane jako uszkodzone - nie są objęte gwarancją.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 662164325.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. Reklamacji nie podlegają zegarki sprzedawane jako uszkodzone

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: oldwatches@oldwatches.pl lub telefonicznie: 662164325. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwroty produktów nie dotyczą produktów zakupionych jako uszkodzone.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, jakich nie posiadał przed zakupem.

Jeżeli produkt nie był zapakowany w fabryczne opakowanie, nie musi być odsyłany w opakowaniu oryginalnym.

Chodzi o to, żeby nie trzymać niepotrzebnych opakowań np. po zegarkach używanych. Wystarczy zapakować je tak, żeby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania i czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl